P: Czy telewizja IP jest legalna?

O: Jak najbardziej. Technologia IPTV sama w sobie jest legalna i była już przez dłuższy czas wykorzystywana w hotelach i szpitalach. Zapewniamy legalną telewizję IP, odprowadzamy opłaty związane z prawami autorskimi oraz podatki. Wiadomości pojawiające się w mediach o karach i procesach sądowych dotyczą jedynie nieuczciwych dostawców nie ma powodów do obaw, my do nich nie należymy. W związku z powyższym, VPN jest zbędny, spowalnia on jedynie Internet i zmniejsza jego efektywność.


P: Jak długo muszę czekać zanim otrzymam dostęp do konta?

O: W godzinach pracy naszego biura (codziennie od 12:00 – 00:00) dostarczenie spersonalizowanego linku waha się od 5 minut do kilku godzin. Proszę się nie martwić, gdy potrwa to np. pół dnia. Robimy co w naszej mocy, aby dostarczyć wszystko możliwie jak najszybciej, dlatego też prosimy o cierpliwość. W przypadku, gdyby jednak nie otrzymali Państwo od nas maila ze spersonalizowanym linkiem, prosimy najpierw sprawdzić spam. Jeśli do 24h nic nie pojawi się w Państwa skrzynce mailowej należy się z nami niezwłocznie skontaktować.


P: Otrzymałem/-łam linka. Co zrobić, aby zaczął działać?

O: Samo kliknięcie linka nie sprawi, że będzie on działał. Do tego potrzebna jest IPTV aplikacja, np. Kodi 17.4 (Crypton). Więcej informacji znajduje się tutaj. Proszę się upewnić, że skopiowali Państwo linka i wkleili go do aplikacji Kodi. Przepisywanie ręcznie najprawdopodobniej zakończy się błędem.

Zaraz po M3U nie ma spacji, pojawia się natomiast _ (dolne pokreślenie).

Również litery i cyfry, jak np. i, 1 czy I, mogą wyglądać podobnie (tak jak O i 0). Jeśli mają Państwo wątpliwości, zalecamy skopiować link do edytora tekstu, wtedy wpisując tekst ręcznie pod spodem, będzie widać dokładniej czy wszystkie znaki są poprawne (np. L zamiast 1).

Błędy w przepisywaniu oraz próba korzystania z linku, który stracił ważność, są najczęstszymi przyczynami nieudanych połączeń.


P: Kiedy mogę przedłużyć abonament?

O: Mogą Państwo przedłużyć abonament w dowolnym momencie. Aktualizujemy dane na Państwa koncie od razu, w momencie zgłoszenia. Zatem: jeśli wykupią Państwo abonament na miesiąc i przedłużą go na rok, gwarantujemy dostęp do konta przez 13 miesięcy. Dlatego właśnie nie warto z tym zwlekać do ostatniej chwili.


P: Czy z pomocą Kodi można nagrywać programy?

O: Oczywiście. Po więcej informacji, odsyłamy tutaj.


P: Gdzie znajdę link EPG (elektroniczny przewodnik po programach) dla aplikacji Kodi?

O: Tutaj: http://hiptv-epg.ddns.net/epg/tvguide.xml

Link należy skopiować do EPG Settings (ustawienia) jako XMLTV URL.


P: Gdzie znajdę link do MAG 254/256?

O: http://hiptv.ddns.net:8000/c/


P: Nie posiadam konta PayPal. Jak mogę zapłacić?

O: W wyniku problemów związanych z przelewami bankowymi w przeszłości, nie akceptujemy tej metody płatności. Zdarzało się, że wpłata docierała do nas po kilku dniach (np. po weekendzie), co przekładało się na poirytowanie naszych klientów, którym nie mogliśmy w międzyczasie udostępnić linku. W związku z powyższym, jedyne metody jakie akceptujemy to PayPal, Skrill, Western Union i Bitcoin.

PayPal jest jednak opcją bezpieczną i szybką. Zapewniają dostarczenie usługi, za którą Państwo zapłacili albo zwrot kosztów. Dla Państwa satysfakcji, Telewizja HIP pokrywa koszty związane z funkcjonowaniem serwisu. W ten sposób wszyscy jesteśmy zadowoleni.

Jeśli jednak z jakichś powodów nie mogą Państwo założyć konta PayPal, do dyspozycji pozostają inne, wyżej wymienione metody.


P: Czy mogę korzystać z Telewizji HIP zagranicą?

O: Oczywiście. Wszędzie na Ziemi można korzystać z Telewizji HIP, zakładając, że mają Państwo dostęp do szybkiego Internetu. Oferujemy przekaz, który w żaden sposób nie jest ograniczony geograficznie, dlatego też VPN jest zbędne. Technologia IPTV jest na tyle silna, aby zapewnić Państwu wysoką jakość usług nawet w Tokio w metrze na smartfonie. Co więcej, Telewizja HIP sprawdziła się także na szczycie Mount Everest!


P: Jaka jest różnica między Telewizją HIP a innymi, porównywalnymi dostawcami?

O: W przeciwieństwie do innych dostawców, zapewniamy obsługę klienta w wielu językach (no może z wyjątkiem mandaryńskiego..). Odpowiemy na każde zapytanie czy reklamację w przeciągu kilku godzin. Ponadto, Telewizja HIP oferuje największy wybór kanałów z wbudowanym EPG  (elektroniczny przewodnik po kanałach) w kilku językach. Cały czas rozwijamy także usługę, dzięki której będą mogli Państwo oglądać programy, który już zostały wyemitowane, jak np. BBC iPlayer w Wielkiej Brytanii.


P: Mam słaby sygnał lub całkowity brak obrazu.

O: Niestety nie mamy wglądu w to, dlaczego Państwa sygnał jest słaby lub co działa nie tak, jak powinno.

Aby rozwiązać ten problem potrzebujemy więcej informacji.

Prosimy zatem, aby na adres [email protected] przesłać następujące informacje:

  • link M3U (długi zakończony na =ts) lub adres MAC z MAC 254/256;
  • okres czasu, w jakim dany problem występuje;
  • kanał(y) jakich dotyczy. Prosimy także, aby podać grupę krajów do jakich się odnosi, numer kanału, SD lub HD oraz pełną nazwę kanału;
  • czego Państwo dotychczas próbowali, aby rozwiązać problem;
  • wersję hard- i software jaką Państwo widzą;
  • jeśli to możliwe, zrzuty ekranu.

 

Niestety takie informacje jak “nie działa”, czy “nic nie widzę” w żaden sposób nie pomagają nam rozwiązać Państwa problemu, dlatego też prosimy o w miarę jak najdokładniejsze dane, dla usprawnienia całego procesu. W momencie, w którym otrzymamy zgłoszenie i wszystkie potrzebne informacje, uruchomimy procedurę mającą na celu jak najszybsze rozwiązanie problemu.


P: Czy mogę otrzymać IP-BAN (blokadę dla danego adresu IP)?

O: W przypadku braku możliwości pobrania pliku M3U, prosimy o zapoznanie się z zasadami dotyczącymi IP-BAN-u.


P: Mam inną skórkę i nie potrafię znaleźć opcji TELEWIZJA w menu.

O: Nie skupiamy się na różnych skórkach, ponieważ nie wnoszą one żadnej funkcjonalnej wartości do aplikacji Kodi. Różne skórki czasem powodują zniknięcie opcji Telewizja. Nasza rada: usunąć dodatkowe skórki i używać Kodi w wersji podstawowej.


P: Czy pojawiają się problemy z łączem (np. podczas wydarzeń sportowych), kiedy dużo osób w tym samym czasie ogląda ten sam kanał?

O: Nie, takie problemy się nie pojawiają. Oczywiście podczas różnego rodzaju wydarzeń sportowych, wynikach wyborów, czy Nowego Roku, Internet jest wolniejszy i przeciążony, co może spowodować problemy z połączeniem. Z tego właśnie względu, Telewizja HIP podczas takich wydarzeń zawsze jest przygotowana na większą liczbę odbiorców chcących się połączyć. Należy jednak pamiętać, iż czasem może się pojawić drobne zakłócenie na łączu spowodowane przeciążeniem. W takim przypadku problem zwykle leży po stronie innych źródeł, z których pochodzą nasze połączenia. Jest to skomplikowana technologia, która ma do pokonania wiele przeszkód, zanim pojawi się w Państwa domach.


P: Czy 24-godzinny link próbny różni się czymś od oferty płatnej?

O: Nie, niczym się nie różni. Linki są identyczne, za wyjątkiem nazwy użytkownika (login), hasła i daty ważności.


P: Czy mogę korzystać z mojego konta MAG 256 w Kodi?

O: Niestety nie. M3U i MAG to całkowicie różne protokoły i interfejsy. Jeśli zakupili Państwo konto dla MAG 254/256, nie wysyłamy linka M3U. Będą mogli Państwo oglądać telewizję IP tylko na nośniku, którego adres MAC nam Państwo dostarczyli.


P: Czy mogę korzystać z mojego konta M3U na MAG 256?

O: Kiedy otrzymają Państwo od nas link M3U, nie będą mogli Państwo bezpośrednio z niego skorzystać w MAG playerze. Można jednak spróbować, z pomocą Siptv.


P: Czy jestem teraz związany abonamentem?

O: Nie, nie są Państwo. Telewizja HIP działa na zasadzie przedpłaty. Oznacza to, że nie płacą Państwo regularnego abonamentu, a kupują link z konkretną datą ważności. Nie podpisują Państwo umowy, ani nie ściągamy pieniędzy z konta.


P: Czy Telewizja HIP automatycznie przedłuża ważność konta i pobiera za to pieniądze z konta?

O: Nie, nie przedłużamy ważności konta automatycznie i nie ściągamy automatycznie pieniędzy, a jedynie na Państwa polecenie. Opłat klienci dokonują sami.


P: Czy Telewizja HIP działa także na SMART TV?

O: Oczywiście, działa. Mogą z niej Państwo skorzystać przy pomocy aplikacji SIPTV.EU. Należy jednak pamiętać, iż SMART TV to nie komputer, nie jest tak szybka i wydajna. Stream zostaje wysłany z serwera SIPTV, co czasem spowalnia ładowanie lub je uniemożliwia. Nie jest to jednak spowodowane naszym błędem, ponieważ kanały od nas wychodzące są najwyższej jakości. Najczęściej przyczyna leży po stronie SMART TV, która jest przyjazna i łatwa, ale niekoniecznie jest dobrym zamiennikiem Media Playera telewizji IP, zwanego potocznie dekoderem. Więcej informacji znajduje się tutaj.


P: Jakie urządzenia Państwo polecacie?

O: MAG 352/352 firmy Informir jest najbardziej zaufanym i przyjaznym urządzeniem. Na rynku znajduje się dużo nieoryginalnych produktów, dlatego należy się upewnić, iż kupują Państwo od autoryzowanego dostawcy.

Dla Windowsa 10 polecamy Intel NUC. Dla Androida NVIDIA Shield. Należy jednak pamiętać, że taniej jakości produkty nie zawsze działają tak, jak powinny (np. nie obsługują jakości Full HD).


P: Czy Telewizja HIP sprzedaje jakieś urządzenia?

O: Nie, nie zajmujemy się sprzedażą urządzeń.


P: Czy można zablokować lub usunąć kanały dla dorosłych?

O: Kanały dla dorosłych maja opcję blokady przed dziećmi, dzięki której sami Państwo ustawią kod blokujący dostęp. Standardowy kod dla wszystkich urządzeń to 0000. Można jednak usunąć grupę tychże kanałów z pliku M3U korzystając z Notepada ++ lub narzędzi EPA.